الجمعة، 9 يناير، 2009

غزه

بسم الله الرحمن الرحيم
تحت إشراف وزارة الداخليه
سوف تقام مسيرة تضامنيه
وحملة تبرعات وإعانات تضامننا مع أهلنا في فلسطين
الجمعه الساعه الرابعه عصرا
>>أبوظبي<<
مقابل غرفة التجاره والصناعه
>>دبي<<
حديقة الخور
>>رأس الخيمه<<
المنار مول
>>الشارقه<<
بحيرة خالد
................
ولجميع سكان الإمارات يمكنكم التبرع عن طريق
الهلال الأحمر الإماراتي
لتواصل مجانا
800733
......
وستقوم قنوات
أبوظبي
دبي
سما دبي
الشارقه
ببث موحد لجمع التبرعات
من الساعه 2 ظهرا حتى ال9 مساء
.............
لتظلوا على إطلاع بالمستجدات
ولتفاعل إطلعوا على

هناك 30 تعليقًا:

Dr Ibrahim samaha يقول...

اللهم أنصر المسلمين فى كل مكان

نهــــــــــار يقول...

د.إبراهيم...
اللهم آمين
اللهم آمين
اللهم آمين
....
جزيت خيرا يا دكتور

romansy يقول...

ربنا يقوينا على فعل الير
ونكون ايد واحده
وخايفين على بعض

نهــــــــــار يقول...

أخي الرومنسي أحمد...
اللهم آمين...
بارك الله فيك

mahasen saber يقول...

d]يا حبيبة قلبى ده مش غريب على الامارات ولا اهلها
ولاد زايد اليى انشئ مطار لكوسوفا عشان المساعدات توصلهم بعد ما الامم المتحده اعلنت عجزها
الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته
ويبارك فى ابنائه وشعبه


وبعدين انتا شايفنى يا قمر اون لاين ومش تدينى بوكس ولا شكة دبوس عشان اعرف انك كنتى هنا وانا هناك

وحشتينى يا جميله والله

حاسوباتيه يقول...

جزاكي الله خير وده اقل واجب نقدمهولهم

فراشة المرج يقول...

ان شاء الله توصل لهم المساعدات
والله ينصرهم يارب

fashkool يقول...

والله يا نهار .. ازيك الاول .. انتم ناس فيكم الخير .. الخير فى وفى امتى الى يوم القيامه وانتم خير امة محمد
.. بس انا زعلان منك خالص عشان بقالك ييجى شهرين ونصف ويومين ما بتزورينيش وانا بحثت عنك فى الدنيا كلها ولاقيتك مستخبيه ما حدش عارف لك طريق وكمان اقصوصه .. برضه مستخبيه .. مش عارف ليه ..
تحياتى يا نهار الجميله

حياة يقول...

الحد لله مليار درهم حتى الساعة الخامسة جزاء الله المتبرعين حسن الجزاء وابعد اللهم هذه الاموال عن يد حماس

Butterfly يقول...

ربنا يتقبل ان شاء الله
وينصر المسلكين ويهديهم لأنفسهم .

نهــــــــــار يقول...

محاسن صابر...
شكرا لكلامك الطيب يا حبيبتي...
.......
ههههه ...
معلش المره الجايه أن شاء الله ...
حبقى أكح عشان تعرفي إني موجوده...
ما كنتش حابه أضايقك يا قمر...
...
دمتي بألف خير..

نهــــــــــار يقول...

حاسوباتيه...
بالفعل ده أقل واجب....
ولا ننسى الدعاء..
دمتي بخير..

نهــــــــــار يقول...

فراشة المرج...
آمين الغاليه...
وبارك الله فيج...
دمتي بخير..

نهــــــــــار يقول...

فشكول....
الله يبارك فيك يا عمي فشكول...
جزيت خيرا على كلامك الطيب..
..........
والله آسفه(وش مكسوف بيبص على تحت)بجد أنا مقصره معاك ...
بس الحمدلله رجعت تاني وعلقت عندك...
ونزلت عندي حاجات جديده...
........
اقصوصه ...أنا كمان مقصره معاها مش عارفه هي مخفيه فين..
........
دمت بخير

نهــــــــــار يقول...

حياة.....
الحمدلله والله يعوض عليهم يارب...
المهم تصل المساعدات لمستحقيها...
...
دمتي بخير

نهــــــــــار يقول...

butterfly......
فراشتي ...
اللهم آمين يا حبيبتي...
جزيتي خيرا...
في أمان الله..

Manal يقول...

اللهم عجل الفرج على المظلومين من اخواننا في غزة
وانصرهم على اعداء الانسانية الصهاينة الاشرار


اهل الامارات اهل نخوة
والله يجزيهم خير

نهــــــــــار يقول...

manal......
اللهم آمين ...
.....
شكرا لكي عزيزتي....
وبارك الله فيكي..

نهر الحب يقول...

جزاكم الله خيراا

المحارب المتيم يقول...

السلام عليكم

جميل جداا أن تقوم الدولة بتنظيم كل

هذا الجهد

مشكورون أخوتى فى الامارات

يا ليت يسمع رئيسنا وحكومتنا المصرية الباردة

وفقكم الله جميعا

تحيتى

maha zein يقول...

ربنا يعزكم
يا ريتنا احنا نقدر نعمل تظاهرات تضامنية
احنا هنا بيدونا بالشلاليت
انا نفسي اصرخ
نفسي انزل الشاعر واصرخ
نفسي اعمل اي حاجة
حتي ملناش حق نعترض بصوتنا
احنا حكامنا كلاب
واحنا مسجونين في بلدنا
يا ريتني كنت عندم بجد
نفسي اقول اللى جةايا
نفسي اصرخ
نفسي

ماما أمولة يقول...

ربنا يتقبل اللهم امين

جزاكم الله كل الخير

اللهم انصره المسلمين اللهم امين

نهــــــــــار يقول...

نهر الحب....
شكرا لكي عزيزتي...
وجزيتي خيرا على تعبك...
أنا متابعه مدونتك..
دمتي بخير...

نهــــــــــار يقول...

المحارب المتيم...
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته...
شكرا لك أخي...
دوما هنالك أمل إصبر...
وأن شاء الله تلحقونا قريبا..
دمت بخير..

نهــــــــــار يقول...

مها زين....
لا يا حبيبتي ما تقوليش كده..
ما شاء الله عليكم أيها الشعب المصري...
بالرغم من كل شيئ خرجتم إلى الشوارع..
وجمعتم التبرعات..
ولم تنسوا أهلكم في غزه من الدعاء..
وهذا كله دون تنظيم حكومي...
........
وأن شاء الله سيأتي يوم قريب سيثور الكل به ويهتف بأعلى الصوت ...
غزه نحن قادمون..
......
ما تتضايقيش يا قمر..
الله كريم...
....
دمتي بألف خير..

نهــــــــــار يقول...

ماما أموله...
اللهم آمين ...
..
في أمان الله..

بسنت يقول...

ربنا يتقبل
الازمه دى اد ايه قربتنا نحن الشعوب العربيه الاخوه من بعض

ربنا يقوينا احنا كمان ونعمل حاجه مفيده لاخوانا فى غزه

دمتى طيبه دايما

نهــــــــــار يقول...

بسنت...
الأزمه دي فعلا قربتنا من بعض...
الله يبارك فيكي...
...
دمتي بخير..

TeVa يقول...

اللهم كن لهم وانصرهم ..

مبادرة جميلة وفقكم الله :)

نهــــــــــار يقول...

TeVa...
اللهم إنهم مغلوبون فانتصر..
شكرا لك أخي ...
.....
في أمان الله